Adminisztrációs munkatársakat keresünk (Forint és deviza fizetések területére)!
Adminisztrációs munkatársakat keresünk (Forint és deviza fizetések területére)!
Kifejezetten nyugdíjasok jelentkezését várjuk!
Munkavégzés helye: 1095 Budapest
Kezdés: 2025. szeptember 1.
Feladatok:
- Utalványok érvényességének ellenőrzése
- Címletek szerinti szortírozás
- Ellenőrző kódok adminisztrálása
- Előkészítés és csomagolás elszállításra
Elvárások:
- Korábbi adminisztratív vagy precizitást igénylő munkatapasztalat
- Pénzügyi ismeret vagy végzettség előnyt jelent
- Heti minimum 20 óra vállalása, de örülünk, ha heti 40-et tud vállalni (Hétfőtől péntekig történik a munkavégzés, 08:00 - 16:30 között)
- Precizitás, gyorsaság, megbízhatóság és önállóság
- Alapszintű angol nyelvtudás
- Jó monotonitás-tűrés
Fontos:
Talpraesett nyugdíjasokat keresünk, mert sok a feladat, és fontos, hogy számíthassunk Önre! 🙂Nincs home office, a munkavégzés kizárólag a budapesti székházban történik.
A munkavégzés nyugdíjas szövetkezeten keresztül történik, így kizárólag az alábbi nyugdíjtípusok valamelyikében részesülők jelentkezését tudjuk elfogadni:
• öregségi teljes nyugdíj
• öregségi résznyugdíj
• nők 40 év jogosultsági idővel megállapított nyugdíja
📩 Ha szeretne egy megbízható, stabil munkahelyen dolgozni, ahol értékelik tapasztalatát és munkabírását, jelentkezzen most!
Amit kínálunk:
- Br. 2.200 Ft / óra
Várjuk jelentkezését, érdeklődését az alábbi linkre kattintva, vagy e-mailen a dalmaci.nikoletta@pannondiak.hu e-mail címen, ahova kérjük, küldje el önéletrajzát vagy telefonszámát, melyen felvehetjük Önnel a kapcsolatot.